Nu äntligen!

Nu ere nån som har skitit på det blåa skåpet! Vi har målat om hela Dosans vardagsrum. Helt SJUKT hur jobbigt det kan vara att bara måla taket. Jag visste inte vad jag gav mig in på förrän jag hade rollat 1/10 av taket. Låg däckad på golvet efter det. Allt slutade iaf med att vi fick ordning på väggar och tak. Nu ere BARA en gång till på väggarna kvar!

Citat som uppstod under målningen:


Dosan: Innan vi börjar tar vi en paus!
Det va den klockrenaste kommentaren jag nånsin hört!
Vi körde en betapet-match efter vi stått o snurrat i vardagsrummet i en halvtimme.

Jag står och tokmålar taket o svetten ba rinner.
Dosan: Det e såhär jag jobbar.


lägg märkte till att han har mobilen på magen o speaker på :D

Till slut kommer jag med världens dummaste kommentar:

Dosan: Jag måste duscha nu.
Tommy: Hur ska du kunna duscha med den här hinken i vägen??
Dosan: Jag får väl flytta på den?


Frågar man dumma frågor får man oftast dumma svar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, mobilen på magen och speaker på!! :O

Höjden av bekvämlighet liksom. Skulle vart ett långt sugrör till nån öl också.. :)

2009-04-18 @ 11:54:09
Postat av: paragrafryttarn

Jo vi pratade om det där med sugrör också. :)

2009-04-19 @ 00:03:55
URL: http://paragrafryttarn.blogg.se/
Postat av: Jani

"Innan vi börjar tar vi en paus" måste nästan klassas som den bästa kommentaren någonsin? Haha! Spot on! :D

2009-04-19 @ 01:22:58
URL: http://inpennybridge.blogspot.com
Postat av: Dosan

Men va fan, man måste ju ha en öl i varje ben innan man kan börja!!

2009-04-20 @ 10:04:56
Postat av: paragrafryttarn

Men det kan ju inte ses som en paus om man inte har börjat. ;D

2009-04-20 @ 14:58:56
URL: http://paragrafryttarn.blogg.se/
Postat av: Dosan

Klart de kan, de e precis som när man kommer till jobbet och börjar dagen med en fikapaus!

2009-04-20 @ 23:13:45
Postat av: paragrafryttarn

hehe joo. :D

2009-04-21 @ 16:46:23
URL: http://paragrafryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0