Tuff match.

Jag vet inte vad det heter men den där texten alla har i sin blogg, förutom jag. Inte vad bloggen heter utan den här catch phrasen. Jag har kollat igenom en hel del bloggar nu o det verkar som att det blir en tuff kamp mellan Knivlisa och Hanna Wilenius.

I Hannas blogg hittar du "I permanently call shotgun" vilket skulle va sjukt kul att kunna göra om det va tillåtet. Förstå att man alltid får sitta i framsätet då! :O

I Knivlisas blogg har vi "Jag är vegetarian. Inte för att jag älskar djur utan för att jag hatar grönsaker." Jag har suttit o klurat, i några månader, på exakt vad det skulle kunna betyda men kan inte komma på något vettigt svar på det. Därför tycker jag den e klockren.

Vilken tycker ni är bättre?

Kommentarer
Postat av: M

Lisas äger

2009-04-11 @ 13:08:12
Postat av: Micke

Jag håller helt klart med M. Lisas är och förblir bäst.

2009-04-14 @ 23:04:46
URL: http://mickesirritationsmoment.blogg.se/
Postat av: Andrea

Jag tycker Shotgun e bast. The other one makes more sense, therefore it doesnt rock as much.

2009-04-15 @ 19:25:25
Postat av: paragrafryttarn

Jag tycker att jag bloggar alldeles för lite när jag är förkyld. Men det har sina orsaker också. Har knappt orkat öppna ögonlocken på morronen. Ska snart bli ändring på det här. Kryssar mitt hjärta o hoppas på o dö.

2009-04-16 @ 01:36:28
URL: http://paragrafryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0