Konversation mellan mig och dosan.

Vi sitter i dosans sovrum som inte är särskilt stort. Han ligger i sängen o jag sitter breve. Vi spelar betapet på nätet.


Jag: Dosan! det står en askkopp där.

Dosan: mmm..(halvt uppmärksam)

Jag: Dosan! DET STÅR EN ASKKOPP DÄR (peka)

Dosan: Men jaaaaa....

exakt en minut senare drar han ner hela askkoppen på golvet, på sina kallingar och sina strumpor som lyckades lyckligt ha hamnat där.

Jag: Vilken tur att jag sa att askkoppen stod DÄR! Annars hade du bara skyllt på att allt var mitt fel.

Dosan: Ja? Vem skulle jag annars kunna skylla på?

När han sedan gjort allt fint och städat upp fimpar o aska som låg på golvet sätter han sig på askkoppen som han lagt i sängen igen.
LYCKAT?! :D


där pilen pekar ställde jag askkoppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0