Tomtar ringer in till TV!

Ibland är det helt fantastiskt att folk kan vara så korkade. Stjärnskottet som ringde in och svarade APATISK efter att hon flera gånger nämnt att ordet börjar på K. Dessutom står det med stora blinkande bokstäver mitt på bilden att ordet börjar med K. Jag undrar också vad stärnvinsten kan vara för nåt spännande. (se den rosa rutan på bilden)


Man kan inte annat än skratta.

Sen var det ett liknande scenario med ett stolpskott som ringde in svaret KAPRIS efter att hon flera gånger sagt att ordet är på 4 bokstäver och såklart stod det över hela skärmen också.
Herregud i tell ya!

Ps: Nu är bloggandet igång igen! Känner att det är alldeles för mycket felstavningar och annat dravel som bara måste upp.

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag klarar inte av att titta på game shows, dels är det de fruktansvärt dåliga programledarna och dels är det alla puckon som ringer in.



Är det något jag verkligen hatar när jag väl tittar en stund så är det folk som inte stänger av ljudet på tv:n när de blir uppringda, så att det ekar i bakgrunden. Vidare hatar jag folk som vinner flera tusen men reagerar helt likgiltigt.

2009-07-15 @ 11:30:42
URL: http://mickesirritationsmoment.blogg.se/
Postat av: Micke

Det är för att vi är passivt aggressiva båda två...

2009-07-15 @ 12:49:27
URL: http://mickesirritationsmoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0