Failbook.

Själv har jag inte ens märkt att det har blivit nån skillnad på fb. Ta bort hela siten imo. Proteststorm? I could give a rats ass.


Fejjan.


Unrelated:

Måste bara passa på o berätta hur korkad man kan va ibland. Jag kom över till dosan en dag och vi skulle köra betapet ett par timmar. Jag kommer in på förstasidan o kollar vilket ord som rullat sist. Träflisa. Sitter o funderar en stund o sen frågar dosan vafan en träf-lisa är. Han börjar såklart rågarva åt mig och förklarar lugnt o sansat att det står trä-flisa o inte träf-lisa. Idiotförklarad? Uhm ja.

Ändå har jag vunnit över 50% av mina spelade matcher sedan 2004-12-18 enligt betapets statistik. :O
Jag säger som Ralph Wiggum. Me fail in english? That's unpossible.


statistik.

Kommentarer
Postat av: M

Jag stötte ihop med ett ord när vi spelade pictionary en gång. Upptagetton. Vafan är upp-ta-getton för nåt? en del av Malmö?



Tydligen sker detta när man ringer nån som redan pratar i telefonen...

2009-03-23 @ 14:12:22
Postat av: M

test? mitt förra inlägg bara försvann

2009-03-23 @ 14:21:19
Postat av: Anonym

jaha där e den ju, skumt.

2009-03-23 @ 14:21:59
Postat av: paragrafryttarn

Must be something that runs in the family ;)

2009-03-23 @ 14:28:11
URL: http://paragrafryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0