H.e.a.t-kvällen i bilder.

Vi började kvällen lite lätt, uppe hos brorsan, med Guitar Hero och massa ööööl!


Jenny, Christer.

Här står vi i kö för att lämna in jackorna.


randoms.

Nu har vi äntligen kommit in till vad vi trodde skulle vara kaos. Hade inbillat oss att man  knappt kunde röra sig därinne. Ack så fel vi hade. Det visade sig nämligen att vi nästan var de första där. Så vi roade oss med o ta bilder o sånt.


Christer, Jenny, Marko, Marko, The Stage, Jenny, Unknown, Christer, Unknown.

Här börjar Denied äntligen spela! bara 1½ timme försent!


Denied.

Sen vare dags för det vi alla väntat på hela kvällen, H.e.a.t! Booooooooyaaaaah!
Fyyyyyyyyyyyy sjutton vilket röj det var. Jag stod nära 2 av de största högtalarna så min hörsel har fortfarande inte kommit tillbaka. Det bara tjuter i öronen. Värt? O HELL YEAH!


H.e.a.t

Dosan ser alltid läskigast ut vid festtillfällen. ;)


Dosan.

P.S. Det kommer fler bilder men folk e så sega på o langa över bilder till mig.

Kommentarer
Postat av: Dosan

Sjukt bra kväll!! Jävlars va roligt vi hade :D

2009-03-30 @ 12:33:17
Postat av: paragrafryttarn

Heeeeeeeelt stört ja. Enda som stör mig är att robban påstod att jag haft sönder hans cider o tvinga mig o köpa en ny :@

2009-03-30 @ 13:16:43
URL: http://paragrafryttarn.blogg.se/
Postat av: M

Real men don't drink sajder !!!

2009-03-30 @ 14:10:17
Postat av: Daniel

Där borde finnen jag kommit i supröjt!

2009-03-30 @ 23:02:35
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0