Måndagsnytt.

Nu ska hemliga UFO-dokument släppas till allmänheten! Jag skulle vilja veta hur en skandinavisk accent låter. Med tanke på att Skandinavien består av Danmark, Sverige och Norge. De 3 låter knappast likadant. Nu råder dock inga tvivel om flygande tefat. Se bara på bilden. Jag är helt övertygad i alla fall. Skulle lika gärna kunna vara en ölburk nån kastar från stranden...






bild, källa och nyheten: expressen.


Titta, ett UFO!

Tydligen ska MJ adoptera nu och... såklart han får göra det för han e ju rik.


A white black man.

Till sist ett farväl till Jade Goody som inatt dog av sin cancer. R.I.P


Jade Goody.

Kommentarer
Postat av: Dosan

Vad säger du, kom förbi mig ikväll så kan du få fota när jag kastar ut ett par ölburkar från vardagsrumsfönstret, sen säljer vi bilderna till någon skvallerpress för ett par miljoner!! Ska jag säga upp mig från jobbet på en gång??

2009-03-23 @ 09:35:02
Postat av: paragrafryttarn

Jaja! Har du inte lämnat in papprena hos chefen än?

2009-03-23 @ 09:38:35
URL: http://paragrafryttarn.blogg.se/
Postat av: Dosan

Ska göra det strax! Ska vi köpa en varsin paradisö för stålarna eller? :D

2009-03-23 @ 10:41:39
Postat av: paragrafryttarn

Det låter som en bra idé! Kommer över ikväll så kan vi kolla lite närmare på det. ;)

2009-03-23 @ 10:48:03
URL: http://paragrafryttarn.blogg.se/
Postat av: Dosan

It's a date!

2009-03-23 @ 11:47:38
Postat av: paragrafryttarn

Ring mig när du kommer hem så glider jag över. Fan det här e ju billigare än o sms:a ;D

2009-03-23 @ 11:49:42
URL: http://paragrafryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0