Namaste

Jag blev tvungen att försöka hitta inner peace idag när jag, strax efter öppning, gick in på apoteket. Det va 300 speed demons(pensionärer) före mig på recepten. Jag är förkyld så jag sitter där o kallsvettas. Varenda nummer tar c:a 5-10 minuter för pharmacisten att plocka fram eftersom varje pensionär ska tömma hyllorna med sina 18 recept. Förresten hade de EN kassa öppen. När det äntligen blev min tur så hade dom såklart inte min medicin inne. Så med andra ord vare nära på o bli bärsärkargång ala apoteka. Jag tror jag fann min inner peace till slut endå för jag sitter ju inte i häktet nu iaf.


inner peace.


Speed Demon!

Kommentarer
Postat av: Micke

Those speed demons alltså... man kan bli galen för mindre. De tror att de äger världen och kan parkera sina rulldon var de vill, har företräde överallt och får utnyttja hela gångbanan och stanna på de mest olämpliga ställen.



Och de har mage att påstå att vi i den yngre generationen är oförskämda?

2009-03-22 @ 23:28:17
URL: http://mickesirritationsmoment.blogg.se/
Postat av: paragrafryttarn

haha mjo dom kan va lite kluriga ibland.

2009-03-23 @ 08:31:59
URL: http://paragrafryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0