UTMANING JAJAJAJA..



Jag blev utmanad av knivlisa att göra den här utmaningen.

Tre jobb jag har haft:
Jag har jobbat som servicetekniker för datorer och skrivare större delen av mitt vuxna liv. Har jobbat som telefonsupport för Coops jättetekniskt begåvade kunder .

Tre platser jag har bott på:
Hagvägen (väsby), Prästgårdsvägen (väsby), Lindhemsvägen (väsby).

Tre saker jag gillar att se på TV:

Jag ser inte på tv men serier kan vi väl säga: CSI, Burn Notice, Prison break. (kan inte skriva alla andra 300 serier jag följer här)
Tre favoriträtter:
Mjölkchoklad, Lakrits(i alla former) och Piggelin?

Tre favoriträtter, MAT alltså:
Cheeseburgare, allt morsan lagar, chicken mcnuggets.

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
På nån skitrolig fest. Här hos dosan där jag är nu o kör betapet-VM. På Malta, fast inte just nu för min kompis från Malta är i Sverige för tillfället. :)

Men kom igen säg någon mer spännande plats:

Bordell. I en bubbelpool.

Tre personer jag utmanar:
Första utmaningen går till Micke, nästa till cola och till sist blire... uuuuhhhmm... TBD.


P.S. Numera, internationellt, heter knivlisa, knifelice.. haha!



Kommentarer
Postat av: knivlisa

Åh tack jag är hedrad. hedrad? Det är ju inte rätt ord kanske eftersom du tjatade om att få göra den i princip.



:)

2009-03-12 @ 17:18:44
URL: http://knivlisa.blogg.se/
Postat av: paragrafryttarn

Hahah, jag tjatade mest om att du inte hade 3st på sista frågan :) men man tackar för utmaningen. den va kul! :)

2009-03-12 @ 18:26:38
URL: http://paragrafryttarn.blogg.se/
Postat av: Rickard

Du har ju inte jobbat alls, större delen av ditt liv :D

2009-03-13 @ 09:12:38
Postat av: paragrafryttarn

haha ;)

2009-03-13 @ 13:22:32
URL: http://paragrafryttarn.blogg.se/
Postat av: paragrafryttarn

Sista gången jag fyllebloggar. fyfan fullt med stavfel överallt.

2009-03-13 @ 13:38:54
URL: http://paragrafryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0