Nu har jag vaknat ur koman.

Dags att lägga upp lite bilder från helgens bravader. Kan börja med o säga att vi hade sjuuuukt roligt i Örbyhus hos Jani.

Aja here goes.

 

Bild 1: Jag och Rickard står vid ingången till biltema o väntar ivrigt på att få komma till bolaget. Robban är inne o handlar halva affären så länge.
Bild 2: Nu är vi sjuuukt nära bolaget!
Bild 3: Här e vi framme. 12 mil senare. Första biran knäcktes redan innan vi kom fram.




På bilden ovan visar jag tummen ner och har t-shirten över ansiktet som en kåbåjsare. Det va nämligen så att en viss person i gänget var väldigt dålig i magen. Senapsgas släng dig i väggen!



Brorsan tog tåget upp o joina vårt galenskap! Det e sällan man ser honom utan en dator i knät. ;)

Sen kom kvällens höjdpunkt! Mackmyran! Jag fick självklart äran att öppna flarran, hälla upp o ta första smakprovet!



Partyt fortsatte med diverse roligheter...



Bild 1: Finn ett fel.
Bild 2: Party!

Dagen efter var det inte alls lika roligt.



Lelles försökte kränga iväg mig såg vi i Uppsala.



Kul hade vi, 32 blev man och nu är det tack o lov ett helt år kvar tills man fyller år igen. Tack till Rickard, Marko, Robert, Jani och Pizzagubbarna i Örbyhus för den roliga tiden!

Kommentarer
Postat av: Rille

En handfull pung, någon?

2009-05-18 @ 15:34:54
Postat av: paragrafryttarn

haha ;D

2009-05-18 @ 19:29:16
URL: http://paragrafryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0