Robbans nya leksak!


Min gode vän Robert köpte en ny leksak för x-antal lusentappar idag. Jag satt i 4h hos honom o väntade på att han skulle komma hem med härligheten. När han väl kom så fick jag inte köra. RAWR! Men iofs hade jag druckit flera öl då så det var helt rätt av han att inte låta mig köra. Hur jävla grym som helst va den hur som helst. 2 grannar kom o klagade 10 minuter efter vi hade lastat ur den ur bussen hahah...
 

Jajuste. Robban parkerade sitt vrålåk i hallen i sin lya. ;D
Inte nog med det, han drog igång den jäveln också. Regeringen tyckte illa om det.

Kommentarer
Postat av: M

Hahaha. Det är en klassisk Robbansak att SJÄLVKLART dra igång hojjen inomhus :D

2009-05-13 @ 11:41:39
Postat av: paragrafryttarn

Jaja, givetvis ;D

2009-05-13 @ 14:10:56
URL: http://paragrafryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0